Sanatate

6 alimente sănătoase care luptă cu celulita

Celulita apare la majoritatea femeilor, indiferent de kilograme sau deactivitate. Celulita este cauzată de gene, de vârstă, circulație leneșă și hormoni. Usturoiul și ceapa stimulează circulația. Ananasul și papaya întărește și netezește pielea.



O circulație bună a sângelui, împreună cu o alimentație sănătoasă împotriva celulitei ar putea învinge în lupta zilnică cu celulita. Pentru a elimina sau a reduce aspectul de coajă de portocală consumă alimente sănătoase împotriva celulitei precum:



Semințe de floarea soarelui

Îmbibate cu vitamina E, potasiu, zinc și seleniu, semințele de floarea soarelui conțin, de asemenea, vitamina B6 , care ajută la metabolizarea proteinelor și consolidarea și repararea țesutului conjunctiv. Ca un diuretic natural, vitamina B6 ajută și la eliminarea excesului de apă și balonare , care poate face celulita mai vizibilă. Adaugă o lingură de semințe de floarea soarelui într-o salată sau în cereale la micul dejun.



Chili și ardei Cayenne

Capsaicina, ingredientul majordin ardeiul Cayenne și ardeiul iute , poate ajuta la pierderea în greutate: are efect termogenic care crește rata la care organismul arde energie. Studiile au arătat că o alimentație picantă, precum un castron de chili, poate oferi o creștere temporară de 8% a metabolismului. Consumul de alimente picante stimulează sațietatea, forțându-te să mănânci mai puțin. În plus, ardeii iuți sunt o sursă buna de vitamine C , E , B6 și potasiu.



Rădăcina de ghimbir

Fie că luptați cu răceala sau cu celulita, ghimbirul poate fi soluția de vindecare. Folosit de secole, ghimbirul funcționează ca un detoxifiant natural și poate suprima pofta de mâncare și revitaliza metabolismul. El ajută digestia și îmbunătățește circulația, ajutând organismul în lupta cu celulita. Adăugă ghimbir în ceașca ta de ceai, fie sub formă de sac sau de felii de radacina.



Orz

Orzul are cel mai scazut indice glicemic dintre toate cerealele. Pentru că se digeră mai greu, el duce la o creștere mai mică a glucozei din sânge și a nivelului de insulină decât alte alimente. Cantități mari de insulină pot încuraja stocarea grăsimii din organism. Înlocuiește orezul sau cartofii cu o jumătate de ceașcă de orz cu legumele și carne.



Ananas și papaya

Ananasul și papaya oferă două enzime digestive puternice: bromelain și papaina. Ele ajută la prevenirea formării celulitei. În Bali , femeile scot pulpa de papaya și se freacă cu coaja pe coapse pentru ca pielea să devină netedă. Masarea cu fructe pe suprafața pielii, într-o mișcare circulară, poate îmbunătăți circulația, reducând aspectul de celulită. Însă, nu trebuie să mergi atât de departe. Mănâncă o jumătate de ceașcă de fructe tocate, amestecate cu o lingură de brânză de vaci și câteva semințe de floarea soarelui. Este o masă sațioasă, bogată în vitamine și care combate puternic celulita.



Scorțișoară

Greu de crezut dar scorțișoara nu este doar un condiment pus în orezul cu lapte, ci un rival de temut al celulitei. Conține antioxidanți și ajută la îmbunătățirea circulației, la eliminarea toxinelor, precum și la diminuarea strângerii grăsimilor care duce la apariția celulitei. O jumătate de linguriță este tot ce ai nevoie pentru a profita de beneficiile ei. Presară scorțișoară pe fulgii de ovăz, în ceai, cafea sau pe cerealele integrale și bucură-te de o savoare cu puteri miraculoase împotriva celulitei.

Related posts

Cura de slabire rapida cu grapefruit

admin

Mituri despre diete: Ce te ajută să slăbeşti şi ce nu

admin

Scapă de celulită în 10 pași, la tine acasă

admin

Leave a Comment