Sanatate

Alimente ieftine și sănătoase, cu care poți slăbi

Dacă te gândești la o cură de slăbire sau pur și simplu încerci să duci o viață sănătoasă, ai nevoie de o alimentație sănătoase, care să poată fi menținută cu un buget mic. În fiecare sezon, există fructe și legume gustoase ale căror prețuri se pot încadra în bugetul fiecărei familii. Iată câteva exemple de alimente sănătoase și gustoase, pe care le puteți găsi în aproape orice sezon, la prețuri rezonabile.



Merele

Sunt unele dintre cele mai ieftine fructe, care oferă o mulțime de nutrienți. Le găsim din abundență la sfârșitul verii/începutul toamnei, într-o mare varietate de sortimente. Imposibil să nu găsiți unele fix pe gustul vostru. Savurați un măr la prânz sau înainte de cină și veți vedea cum porția de mâncare se va micșora.



Banane

Le găsim între trei și șase lei kilogramul. O sumă deloc mare ținând cont că este recomandat să consumăm maximum o banană la două zile, datorită dozelor mari de potasiu și fibre pe care aceasta le conține. Are un gust bun, este sațioasă și extrem de sănătoasă. Așadar, o banană este extraordinară în locul unei mese din zi.



Kiwi

Le găsim în toate supermarketurile, dar și în unele piețe, iar prețul lor nu este piperat precum al unui mango sau ananas. Ele pot constitui un mic dejun ușor de preparat, sațiYou can usually get a few kiwis for under a dollar. I love buying kiwis for a quicks și sănătos. Kiwi conțin vitamina C și fibre, care îți vor asigura necesarul de energie până la cină.



Morcovii

Sunt ieftini, dulci, sațioși și merg de minune ca gustare sau în salate. Au foarte puține calorii și dau o culoare atractivă mâncării tale. Morcovii conțin o extra doză de fibre și beta caroten benefic organismului nostru.



Vedreața

Există o mulțime de variante. Le găsiți la piață, pe tarabe, în supermarketuri sau în grădina bunicii. Salata verde, pătrunjelul, spanacul, leurda, mărarul… toate acestea pot constitui o salată, care să vă ofere senzația de sațietate cel puțin trei ore din zi. Majoritatea salatelor conțin vitamina K, fibre și fier, care balansează foarte bine o alimentație sănătoasă dacă sunt îmbinate cu preparate la grătar sau la cuptor.



Perele

La fel ca merele, perele sunt pline de nutrienți și sunt destul de accesibile la începutul toamnei. Din pere puteți face suc sau o gustare dulce între mese și, de asemenea, merg de minune cu cereale sau un senviș cu brânză la grătar (pentru adevărații gurmanzi). Adaugă pere într-o salată cu brânză albastră și vei descoperi o combinație de dulce și sărat de care te vei îndrăgosti.

Related posts

Cum te ajută apa sa slabesti rapid

admin

Află beneficiile mersului pe jos

admin

Stresul și lipsa somnului împiedică pierderea în greutate

admin

Leave a Comment