Cotidian

Tânără desfigurată şi orbită de pastilele împotriva gripei porcine

Tamiflu, medicamentul antiporcină, a nenorocit o tânără de 19 ani, din Anglia. Samantha Millard a orbit, iar pielea i s-a desprins de corp, după ce a luat trei pastile. Tânăra din Oxford a sunat la linia verde a Serviciului Britanic de Sănătate, crezând că are gripă porcină.







A fost sfătuită să ia zece pastile de Tamiflu. După primele trei, însă, corpul i s-a umplut de băşici şi de răni atât de durerose, încât Samantha nu-şi mai suporta părul lung, lăsat pe spate, relatează publicaţia britanică “Daily Mail”.







Tânăra făcuse o reacţie adversă puternică la medicamentul antiviral. Practic, a dezvoltat Sindromul Stevens Johnson, adică necroliză epidermică (n.r. afecţiune dermatologică gravă, caracterizată printr-o dezlipire a întregii pieli).







Mai mult, toxinele produse de acest sindrom au făcut ca Samantha să-şi piardă, până la urmă, vederea. A stat internată în spital o lună, timp în care a făcut zeci de analize, scrie Click!. Culmea, tânăra a aflat că nici măcar nu fusese bolnavă de porcină.







 

Related posts

Tăticii vor fi obligaţi să stea acasă cu bebeluşii

admin

Soferii romani iau benzina la bani marunti, protestand impotriva scumpirilor

admin

TVR începe concedierile!

admin

Leave a Comment