Sanatate

Cum pot renunta la cafea?

Dacă eşti gata să renunți sau să micșorezi consumulul de cofeină, iată câţiva paşi pe care îi poţi urma.



Redu aportul de cofeină pe parcursul a câteva zile: în fiecare zi, la jumătate şi fără cofeină după ora 14.00.



Înlocuieşte cafeaua de dimineaţă cu ceai verde, care are un conţinut scăzut de cofeină şi unul ridicat de antioxidanţi.



Dacă îţi place să bei cola din când în când, înlocuieşte-o cu o băutură răcoritoare făcută în casă, cu sifon, lămâie stoarsă (pentru detoxifiere) şi suc natural de fructe.



Ia tablete cu vitaminele B sau consumă alimente cu vitamina B, ca spanacul sau cerealele integrale. Acestea îţi vor asigura energia pentru care consumai cofeină.



Bea ceai de roibos – nu are cofeină şi te eliberează de tensiunea nervoasă care poate apărea în urma renunţării la cofeină, scrie Realitatea.net.



Consumă băuturi cu psyllium, care curăţă şi combate constipaţia. De asemenea, bea multă apă.



Ai grijă să nu existe cofeină în băuturile energizante pe care le consumi sau în ciocolată şi îngheţată.

Încearcă să-ţi măreşti nivelul de energie, făcând exerciţii fizice.

Related posts

Exerciţiile fizice calmează pofta de fumat

admin

Alimente de evitat in timpul sarcinii

admin

Gustari dulci care au sub 100 de calorii

admin

Leave a Comment