Sanatate

Vrei un abdomen perfect plat? Iată secretul

Cu totii ne-am dori sa avem abdomenul perfect, fara a fi nevoiti sa ne chinuim la sala de sport in acest scop. Avem o veste buna si una… mai putin buna: ai neaparat nevoie de exercitii fizice, dar exista si alte elemente care contribuie la obtinerea unui abdomen perfect.



1. Nu renunta total la grasimi!
Talia poate fi ajutata sa devina mai zvelta daca dieta ta contine si putine grasimi, de preferinta monosaturate, cum ar fi cele provenite din ulei de masline, diverse seminte si avocado. Toate astea previn acumularea de grasimi in zona abdomenului.



2. Nu alterna exercitiile
pentru abdomen cu cele pentru alte zone ale corpului. Fa-le pe toate o data, atat cele pentru muschii abdominali superiori cat si pe cele pentru muschii abdominali inferiori. Fortandu-ti limitele vei obtine rezultate mult mai bune in aceasta zona.



3. Munca de echipa te motiveaza!
Gaseste un partener care sa iti stea alaturi cand te antrenezi, sa te ajute a-ti tii picioarele ridicate si sa te motiveze verbal. E important sa auzi din cand in cand un „Bravo! Sau „Hai ca poti!”. Rezultatele vor aparea intr-un timp mult mai scurt.



4. Incearca „libelula”
, un exercitiu special pentru abdomene, in care ai nevoie si de greutati. Aseaza-te „in patru labe”, avand cate o gantera in fiecare mana, scrie acasatv.ro. Intinde unul dintre picioare in spate si intinde bratul opus in acelasi timp. Pastrand piciorul ridicat, adu greutatea la piept, apoi indreapta-ti bratul. Ai nevoie de 12 repetari, pe fiecare parte.



5. Gaseste-ti echilibrul!
Exercitiile pentru echilibru iti tonifiaza abdomenul mai mult decat cele special inventate pentru aceasta zona a corpului.



6. Mananca banane!
O singura banana contine aproximativ 422 miligrame de potasiu, substanta care limiteaza efectele neplacute ale alimentelor care te baloneaza in general. O alta sursa de potasiu ar fi ceapa, dar ai nevoie de patru cepe pentru 416 miligrame de potasiu.



7. Exercitiile pentru brate te ajuta adesea sa-ti tonifiezi si abdomenul, nu doar bratele. Nu-ti face griji daca ai impresia ca nu lucrezi destul pentru aceasta zona, intrucat si ceea ce faci pentru alte grupe musculare te poate ajuta sa obtii rezultatele dorite.



8. Scapa de stres!
Nivelul ridicat de cortizol, cunoscut si drept hormonul stresului, poate avea drept rezultat multa grasime depozitata in zona abdomenului. Suna ciudat, ce-i drept, dar se pare ca e demonstrat stiintific. Incearca sa gasesti metode de relaxare sau activitati care te inveselesc subit, iar silueta ta poate avea din castigat.

Related posts

Apa cu fructe – mixul unei hidratări corecte

admin

Susanul tratează arsurile și previne osteoporoza

admin

Tipuri de fructe și caloriile lor

admin

Leave a Comment