Sanatate

Cele mai periculoase mâncăruri de la Fast Food

Știm cu toții: Fast food este o instituţie americană. Iar americanii suferă de obezitate. Ne place sau nu, mâncărurile de la Fast food au ajuns printre preferatele noastre, în ciuda efectelor devastatoare pe care le au asupra organismului nostru. Lanţurile de restaurante fast food încearcă să ne convingă prin oferte promoționale și reclame că un sandwich cu bacon-sos-cârnaţi este o masă sănătoasă.



Adevărul: astfel de produse poate dăuna grav sănătății noastre, mai ales dacă sunt consumate cu regularitate. Îți prezint cele mai periculoase feluri de mâncare de la fast food. Rămâne la alegerea ta către ce stil de viață te întrepți.



McDonald’s Big Breakfast – 1370 calorii

Da, un mic dejun la McDonald’s te face mai plinuț cu 1370 calorii. Peste jumătate din numărul de calorii pe care ar trebui să le consumi într-o singură zi. Mai mult, marele ”mic” dejun depășește cu mult și necesarul zilnic de grăsimi saturate şi zahăr. Există însă un singur lucru bun aici, mai exact: oul. În rest, grăsime și calorii cât cuprinde.

1370 calorii   –   64.5 g de grăsime (21,5 g saturate) 
  –   2335 mg de sodiu  –   49 g de zahăr




Spicy Crispy Chicken Meal 1660 calorii/jumătate de porție

O jumătate de pui prăjit în ulei vă ”umflă” de calorii. Și, vestea proastă este că meniul oferă doar jumătatea extremă a puiului, respectiv: 2 pulpe si 2 aripioare. La care se mai adaugă un sos, cartofi prăjiți și sucul.



Într-adevăr, meniul este ceva mai ieftin, însă e plin de ulei și grăsimi. Întreaga masă înseamnă aproape 85 % din numărul de calorii destinate unei zile intregi. Cât despre grăsimi și sodiu, depășim cu mult limita zilnică admisă de sănătatea noastră.

1660 calorii  –  104 g grăsime (27,5 g saturate)  –  5050 mg de sodiu



Dublu Burger King – 1790 calorii

Îl cunoști foarte bine, la fel și noi. Ne ademenește cu porțiile supradimensionate, la prețuri destul de mici. Un Burger King dublu + cartofi prăjiți + suc + sos= trei mese pe zi.  Și pun pariu că tot nu te saturi. Și nici nu e atât de mare precum pare. Însă e plin de calorii. Ambalajul face ca produsul să se vândă.

1790 calorii   –   111 g grăsime (38 g saturate, trans 3,5 g)   –    2430 mg de sodiu



Bacon Burger – 1590 calorii

Îl găsim tot la McDonald’s și se vinde ca pâinea caldă. Bineînțeles, tot în cadrul unui meniu cu cartofi prăjiți și suc. Ce-i drept, conține un condiment sănătos numit: Guacamole, însă prea bogat în calorii.



Asta înseamnă că nu ar trebui să-l mănânci în porție ”dublă”, mai cu seamă că are bacon și slănină. Mai bine alege un sandwich cu pui în loc de această monstruozitate și vei înlocui 10 grame de grăsime cu 10 grame de proteine. Nu este un schimb rău.

1590 calorii  –   98 g grăsime (32 g grasimi saturate)   –   3060 mg de sodiu



Așadar, gândește-te de două ori înainte de a te lăsa pradă mâncărurilor de la Fast Food. Știm că sunt bune la gust, însă ne poate afecta puternic sănătatea din cauza numărului mare de calorii și a excesului de grăsime.

Related posts

Dieta de post pentru slabit

admin

Scapă de grăsime, stres și oboseală mâncând porumb

admin

J.K. Rowling: „Sunt recuperata complet”

admin

Leave a Comment