Masina spune multe despre cel care o conduce, iar Catalin Botezatu este recunoscut pentru luxul pe care il afiseaza la tot pasul. Designerul a devenit, recent, posesorul ultimului model de Audi Q7 W12, de care este extrem de incantat si care l-a costat o mica avere: 150.000 de euro. Pentru a intra in posesia superbei “bijuterii”, designerul a fost nevoit sa stea pe lista de asteptare un an, insa iata ca efortul a meritat si acum a intrat in clubul exclusivist al proprietarilor de astfel de…ziare.com
Botezatu vinde si apa minerala
Botezatu nu vinde numai haine ci si apa minerala. Designerul a semnat de curand un contract avantajos pentru a fi imaginea apei minerale “Roua”, clipul de promovare fiind filmat in urma cu cateva saptamani. Lansarea oficiala a clipului a avut in urma cu cateva zile la clubul Bamboo din capitala si a fost marcata de prezentari […]…sandy-bell.com
Apariţie spectaculoasă! Botezatu, cu piele roz şi o coafură de 19 sticle de apă
Deoarece este considerat un adevărat trend setter nu numai atunci când vine vorba de moda ci şi de life style, cunoscutul creator de modă Cătălin Botezatu a reprezentat prima alegere a unei cunoscute agenţii de publicitate autohtonă pentru a fi imaginea unui produs care devine din ce în ce mai la modă: apa.…ciao.ro
Mihai Albu şi Cătălin Botezatu, personaje de reclamă
Designerii Mihai Albu şi Cătălin Botezatu au acceptat propunerea unei companii de băuturi răcoritoare de a apărea într-o reclamă publicitară. La Clubul Bamboo a avut loc, în urmă cu două zile, lansarea spotului publicitar, unde creatorii au fost vedetele serii. Cei doi designeri nu numai că au jucat în reclamă, dar au creat şi câte o ţinută, care să fie reprezentativă pentru produsul promovat – apa minerală Roua. Evenimentul de lansare a fost prezentat ……libertatea.ro