Sanatate

Cum ne păstrăm silueta de Sărbători

Crăciunul este perioada în care poți gusta din toate bunătățile, însă cum rămâne cu silueta? De Sărbători, multe dintre noi nu mai ținem cont de calorii. Poftim la de toate și vrem să gustăm din toate.



Că deh, ce-ar mai fi spiritul Crăciunului fără cozonaci, sarmale, salată de boeuf sau bomboane? Dar, pentru a ne păstra silueta, putem face câteva alegeri gustoase și ceva mai sărace în calorii.



Supermerket – înainte să dai iama în supermarket, fă-ți o listă. Fă comparație între produse și alegele pe cele cu mai puțină grăsime. Urmeaz-o cu strictețe, chiar dacă îți mai fac cu ociul câteva bunătăți de pe raft.



Opțiuni sănătoase
– cartofi copți în locul celor prăjiți. Sosuri din legume, nu din grăsime și carne, umpluturi pe bază de fructe și legume în schimbul cărnii tocate, lapte cu puțină grăsime și fără pâine.



Carnea – porcul este bogat în calorii și grăsimi. Anul acesta, testează carnea de curcam. E mai sănătoasă și la fel de sațioasă. În plus, arată și mai bine.



Dulciurile – e imposibil să ne privăm de ele. Așa cp, ai grijă să-ți impui o limită. Deschide o cutie de bomboane când ești înconjurată de prieteni, pentru a nu avea tentația să o devorezi tu pe toată.



Porția perfectă
– gustăm din toate, nu ne umflăm stomacul! Chiar dacă ai poftit la bunătățile de pe masă, mănâncă cu măsură. Doar gustă din grăsimi și completează cu garnitura precum: cartofi copți, mazăre, morcovi, porumb etc.



Băutura – un pahar la masă este binevenit, în rest rămâi la apă. Știu că tentația să te alături petrecăreților e mare, însă știu la fel de bine chinul de după festin: datul caloriilor jos.



Și… nu privi reținerile ca pe o povară, întrucât nu te vei putea bucura de sărbători. Nu e atât de greu cum pare, în plus mâncatul în porții mici și dese duc mai repede la sațietate.

Related posts

Apa cu fructe – mixul unei hidratări corecte

admin

Alimentele care conduc la depresie

admin

Slabire rapida: cu ce să-ți înlocuiești poftele

admin

Leave a Comment