„Zâna” se pregăteşte de lansarea unei linii vestimentare pentru bebeluşi şi a cărţii „Preţuieşte viaţa”. Din banii pe care îi va câştiga din vânzarea colecţiei de hăinuţe, „Zâna” va dona o parte din bani micuţilor care încă nu-şi pot exprima în cuvinte suferinţele şi care au nevoie disperată de ajutor.
Pe 1 decembrie, soţia lui Ştefan Bănică jr împreună cu Irina Schrotter vor lansa brandul „Violet by Andreea Marin”, scrie “ring”. Linia vestimentară este dedicată în totalitate bebeluşilor, care va cuprinde şi body-ul extensibil, şi trusouri pentru botez.
„Hăinuţele au preţuri cuprinse între 15 şi 400 lei. La fiecare produs vândut, un leu va fi direcţionat către bebeluşii aflaţi în suferinţă”, a declarat, pentru „ring”, creatoarea de modă Irina Schrotter