Ce mai, Andreea Marin ştie cum să facă afaceri. Fosta prezentatoare tv a reuşit să adune zeci de pici în Carrefour Orhideea de 1 iunie pentru a sărbători Ziua Copilului.
Nimic mai frumos, însă cum nimic nu se face pe gratis, Andreea Mrina a profitat de ocazie, promovându-şi colecţia de haine pentru copii „Violet. Toată un zâmbet, Andreea Marin a stat faţă în faţă cu zecile de copii care se înghesuiau să primească o bomboană şi un autograf.
Şi dacă am crezut că toţi micuţii se vor bucura de micile daruri, ne-am înşelat. Andreea Marin le-a oferit premii şi cadouri, ce constau în cărţi de poveşti, dulciuri şi hăinuţe, doar celor care achiziţionau un produs din colecţia de haine pentru copii „Violet”.
Că doar nu degeaba a organizat evenimentul într-un supermarket care îi comercializează produsele şi nu într-un parc. Cert este că părinţi au fost nevoiţi să scoată ceva bani din buzunare pentru ca micuţii lor să se bucure de zâmbetul Andreei Marin.
Nu ştim de ce, dar nouă ne sună mai degrabă a afacere decât a „sărbătoarea celor cu suflet de copil”. Voi ce părere aveţi?
previous post