Foştii soţi Schwartzenberg au găsit metoda ideală de a-şi promova afacerea comună: panouri publicitare imense, în care Ayan (5 ani), mai mult dezbrăcat decât îmbrăcat, îşi invită clienţii la magazin. Staţiunea Mamaia este împânzită cu imense panouri publicitare, din care ne zâmbeşte frumuşelul fiu al Mihaelei Rădulescu.
Îmbrăcat ştrengăreşte, Ayan face reclamă la propriul magazin de haine, „Picioru’ gras”, din Mall Constanţa, scrie Click!. Afişele cu vedete precum Jojo, Andreea Bănică şi Adrian Mutu au pus stăpânire pe staţiunea Mamaia, însă cel al lui Ayan este, din punct de vedere numeric, în avantaj.
La inaugurarea magazinului lui Ayan, însăşi Mihaela Rădulescu şi-a exersat talentul de vânzatoare, reuşind să aducă în numai o zi profit de peste 2.000 de euro. Cu siguranţă că reclama ar fi avut acelaşi succes şi dacă cineva nu ar fi avut ideea, comentată de altfel, de mulţi turişti părinţi, ca micuţul să-şi arate pieptul şi chiloţeii, ca un adevărat macho.