Sanatate

Exercitii fizice pentru femei insarcinate

 

Două liniuțe la testul de sarcină? Atunci trebuie să te pui pe făcut mișcare! Indiferent dacă vestea te-a luat prin surprindere sau nu, bebelușul trebuie să se dezvolte sănătos, iar tu trebuie să te ferești de celulită sau vergeturi. Așa că, pregătește-te din timp și alege sportul sau sporturile pe care vrei să le practici în timpul sarcinii. Înainte ia în cosiderare stilul de viață pe care-l duci: rudimentar sau activ.

 

1. Yoga



Yoga este un sport popular printre femeile însărcinate. Nu doar pentru că ar fi în trend, ci pentru că ajută la relaxarea și totodată la tonifierea mușchilor în timpul perioadei de sarcină. Există săli special amenajate pentru femeile însărcinate. Însă, dacă burtica nu este vizibilă, anunță antrenorul că ești însărcinată pentru că există multe exerciții nerecomandate de medici pe perioada sarcinii.







2. Înotul



Nu, nu te ferii de kilogramele în plus și nu îți spune vreodată că arăți ca o balenă! Îmbracă un costum de baie, de preferat întreg, pentru comoditate, și bălăcește-te. Fă exerciții în apă pentru a-ți antrena musculatura și dă câteva ture de bazin. Înotul este unul dintre cele mai benefice sporturi pentru sănătatea mentală și corporală.

3. Mersul pe jos



Mersul pe jos este unul dintre cele mai minunate moduri de a face mișcare în perioada sarcinii. Nu îți trebuie antrenor, poți să îți aloci cât timp vrei plimbării și poți face pauze dese, dacă obosești din cauza greutății. În plus, cu această ocazie, respiri aer curat, îți pui trupul în miccare și te menții suplă și activă.

4. Exerciții pelviene



Mușchii pervieni sunt printre cei mai importanți mușchi ai unei femei. Pe lângă nenumărate beneficii, mușchii pelvieni ajută la nașteri naturale cu o durată mai scurtă a travaliului. Așa că nu neglija aceste exerciții, pentru că sunt printre cele mai importante.

5. Atletism



Nu mă refer la cel de performanță, ci la alergatul prin parc sau pe mandă. Nu trebuie să depui un effort foarte mare, ci doar să alergi cât să te menții în formă (în jur de 30 de min pe zi). Însă, înainte, consultă medicul obstetrician.

6. Dansul



Probabil nu te-ai gândit la dans ca la un sport! Mai ales în timpul sarcinii! Însă, este unul dintre cele mai distractive și eficiente sporturi existente, indiferent dacă ești însărcinată sau nu! Oferă flexibilitate și întărește musculatura.

7. Pilates



Sunt exerciții nemaipomenite pentru femeile însărcinate. Este un sport blând, dar acre ajută la întărirea musculaturii.La pilates, există exerciții care nu sunt recomandate în timpul sarcinii, dar instructorul te poate îndruma în acest sens. Dacă ești nouă în practicarea pilates, de recomandat este să alegi o clasă destinată femeilor însărcinate.

 

Related posts

Șampoane împotriva căderii părului și eficiența lor

admin

Autosugestii pozitive la indemana

admin

Ce conține un mic dejun sanatos?

admin

Leave a Comment