Feminin

15 mâncăruri care te duc rapid spre obezitate

Evită o mâncare care îngrașă! Încep cu un sfat pentru că trăim într-o lume în care marea majoritate a adolescentelor sunt obsedate de siluetă. Obezitatea a devenit una dintre cele mai mari probleme ale lumii, însă, din păcate, nimeni nu pare a fi interesat să învețe care sunt felurile de mâncare care îngrașă și care nu.



Într-adevăr, există femei slabe din naștere, care nu au nevoie de vreo cură de slăbire o viață întreagă, însă în loc să-și mențină trupul sănătos, consumă mâncăruri cu număr mare de calorii, doar pentru că o are ca model pe Jennifer Lopez.



Fie că ești slabă sau grasă, poți opta pentru un stil de viață sănătos, evitând mâncarea care îngrașă. Îată cele mai periculoase 15 gustări sau mâncare care îngrașă.



1. Micul dejun din cereale: poți opta pentru el doar dacă ești anorexică și vrei să te îngrași rapid. În caz contrar nici NU te gândi la el. Știm, îl vedem în toate reclamele și este destinat copiilor, însă la o cantitate de 10 sau 20 de grame față de porția recomandată ai nevoie de o zi întreagă de mișcare pentru a scăpa de excesul de calorii.

2. Pastele: da este o mâncare care îngrașă și o știm cu toții. O a doua porție de paste conține nu mai puțin de 75 de calorii. Pastele merg de minune cu chifteluțe. Pun pariu că deja ți s-a făcut poftă, însă o astfel de masă adună o întreagă ”podgorie de calorii.

3. Untul de arahide:
Buuun, însă e un pericol care atentează la sănătatea și kilogramele noastre. Răspândirea a câtorva linguri de unt de arahide sărate pe pâine îți oferă 192 de calorii!

4. Ciocolata Nutella:
O găsim chiar și la borcan. Asta pentru a nu ne mai putea opri din mâncat. Este de-a dreptul delicioasă, însă 100 de grame consumate are nu mai puțin de 541 de calorii.

5. Brânzeturile:
O porție veche de brânză Cheddar are 69 calorii. Brânza este formată în principal din lapte, astfel încât valoarea sa nutriţională este similară. Acest lucru înseamnăcă e bogată în proteine şi calciu, dar, de asemenea, și în grăsimi, colesterol şi calorii.

6. Dressings:
În funcţie cantitatea și tipul dressingului turnat peste salata ta favorită, poți căpăta între 50 și 85 de calorii pentru fiecare

7. Untul și margarina:
Da, ne lovim des de ele și bine nu facem. Conțin 36 de calorii pe 5 grame. Și caloriile se tot adună în funcție de grosimea untului sau a margarinei pus pe pâine. Te sfătuiesc, totuși, să renunți la margarină în favoarea untului.

8. Ciocolata:
O bucățică de ciocolată conține 37 de calorii. Dacă te poți opri la una, îți poți face aproape zilnic bucuria, dacă nu, îți dau un sfat prietenesc: EVIT-o.

9. Pâine integrală de grâu: O felie conține 69 de calorii. Nu este tocmai bună, însă o preferăm pe aceasta în schimpul pâinii albe.

10. Iaurt –
Cu aroma de fructe, iaurtul degresat vă poate 118 de calorii la 125 de grame consumate.

11. Sucul de fructe natural: conține o cantitate semnificativă de zahăr. Pe lângă vitamine şi substanţe nutritive de care fiecare avem nevoie, sucul natural de fructe conține, de asemenea, o mulţime de calorii. Un pahar de suc de fructe conţine 57 de calorii.

Pagina: 1 2

Related posts

Haine clasice pentru femei – colecție primavară/vară (foto)

admin

Cele mai HOT tendinte de vara/toamnă 2011… (poze)

admin

Moda verii: sandale colorate cu toc (poze)

admin

Leave a Comment