Nu doar familia Jackson vrea sa profite de pe urma mortii starului Michael Jackson. Suvite carbonizate din parul artistului, care au fost salvate de la o filmare tragica la o reclama Pepsi, au fost vandute si urmeaza a fi transformate in diamante.
Ralph Cohen, producatorul executiv al reclamei Pepsi, a fost printre primii care au ajuns la Michael, cand parul acestuia a luat foc. El si-a aruncat jacheta pe capul Regelui Pop, pentru a stinge flacarile. Cand artistul era in drum spre spital, producatorul a luat o suvita de par, care a ramas in posesia lui, pana cand a vandut-o lui John Reznikoff, care are o colectie din podoaba capilara a unor figuri faimoase, precum Abraham Lincoln, Albert Einstein si Marilyn Monroe.
Reznikoff a lucrat cu o companie din Chicago, LifeGem, pentru a crea un numar mic de diamante, care, intr-un final, vor fi vandute. Dean Vanden Biesen, fondatorul LifeGem, a spus ca firma va evalua mostra de par, pentru a determina cate diamante pot fi create.
Reznikoff si LifeGem au mai colaborat anterior, in 2007, cand au creat astfel de pietre pretioase din parul lui Beethoven. O parte din suvite vor ramane in colectia barbatului.
“Provenienta si autenticitatea aceste suvite de par sunt impecabile, incluzand videoclipul care il arata pe posesorul original al parului, folosindu-si jacheta Armani pentru a stinge flacarile din capul lui Jackson”, a declarat Reznikoff, care a cumparat si jacheta cu care Cohen a stins flacarile din parul lui Michael, mai noteaza newsday.com, citat de ziua.ro.