Elena Udrea ne demonstrează din nou că e mână largă. Face ce face și reușește să cheltuie sume exorbitante de bani.
Nu, de data aceasta nu vorbim despre rochia de lux, ci despre cei peste 24 milioane euro pe care Elena îi vrea pentru… promovare.
Udrea cere circa o treime din fondurile europene alocate României pentru promovarea turismului în România, în 2010 şi 2011.
Potrivit Mediafax, fondurile totale europene disponiblie pentru promovarea turismului în România, în perioada 2007-2013, sunt de 75 milioane euro.
Din această sumă, Ministerul Dezvoltării Regionale şi Turismului (MDRT) a cheltuit în 2010, pentru crearea brandului turistic şi pentru diverse evenimente de promovare, 9.87 milioane de lei.
Până la sfârşitul anului, Ministerul gestionat de Elena Udrea a mai alocat 57,3 milioane de lei pentru realizarea de obiecte şi materiale promoţionale. Toate destinate să promoveze brandului turistic al țării.
previous post