Inna a găsit o modalitate eficientă de a-și ține publicul în priză: vestimentația, respectiv costum de baie. Cântăreața noastră a prins gustul succesului și face orice pentru a-l obține.
Iar în ultima vreme, Inna a ales ca strategie de marketing minusculul costum de baie. Cântăreața poate fi văzută în mai toate concertele, îmbrăcată în costum de baie și pe tocuri foarte înalte.
Așa s-a întâmplat și în Spania, unde a fost invitată la cele mai importante premii: Los 40 Principales.
S-a aflat printre artisti de talie internationala precum: Kylie Minogue, Kesha, Ricky Martin si Alejandro Sanz, însă nu a renunțat în ruptul capului la piesa ei de rezistență numită: costum de baie.
Vedeta a intrat pe scena in costum de baie insotita de trupa slovena de dansatori Maestro si a interpretat piesele ‘Hot’ si ‘Deja Vu’.
Piese care au avut un succes enorm pe piața internațională, însă puțin cam vechi după părerea mea. Iar pentru a suplini nevoia de nou, Inna și-a schimbat modelul de costum de baie.