Cotidian

Walt Disney declară război companiilor de fast food

Walt Disney a anunţat că va interzice reclamele la fast food în reţelele sale TV, radio şi online. El vrea sa impună noi standarde de nutriţie pentru a combate creşterea cazurilor de obezitate la copii, relatează BBC.



Totuşi, noile reguli nu vor intra în vigoare până în 2015 şi o mare parte va depinde de modul în care Disney defineşte fast food.



Producătorii de fast food şi băuturi cu zahăr cheltuiesc aproximativ 1 miliard de dolari pe an (650 milioane de lire) pe reclame care îi vizează pe copiii cu vârsta sub 12 ani.



Disney a anunţat că orice tip de cereale cu mai mult de 10 grame de zahăr pe porţie şi mâncare ce conţine peste 500 de calorii nu vor mai apărea în reclame, anunță Antena3.ro



Băuturile dulci şi produsele cu conţinut mare de sare vor fi de asemenea interzise pentru reclame, a anunţat compania.



Un responsabil al companiei, Bob Iger, a admis că această măsură ar putea cauza o scădere pe termen scurt a veniturilor obţinute din reclame, dar a adăugat că firma va adapta şi crea noi produse care să întrunească noile standarde.

Related posts

Pensiile şi salariile ar putea fi majorate în iunie 2012

admin

Numărul de locuri de muncă a crescut cu 25% în 2011

admin

Jobul anului în IT! Microsoft USA vine să angajeze români

admin

Leave a Comment