Valentina este, cu siguranţă, ca o “Cenusareasa” a timpurilor moderne. Spre deosebire de povestea originala, in care printul este cel care o scoate din mocirla si ii schimba hainele ponosite cu rochii de printesa, Valentina s-a descurcat singura.
Frumusetea a ajutat-o sa deschida multe usi si astfel sa-si cumpere singura “caleasca” si “palat”, iar mai apoi si-a gasit un print dispus sa-i ofere si luna de pe cer, scrie Gardianul. Daca in urma cu cativa ani un poster imens cu blonda lui Boureanu era postat pe o cladire importanta din New York, reintoarsa in tara, Valentina starneste interesul marilor companii care se bat pentru a o avea drept imagine.
Considerand ca principiile Monicai Tatoiu i se potrivesc intocmai ca o manusa, blonda a acceptat sa fie imaginea pentru Romania a parfumului “Grace” de la Oriflame, al carui reprezentant la nivel mondial este Eva Herzigova. Astfel că soţia parlamentarului a îmbrăcat o rochie demnă de o prinţesă, care i se potriveşte de minune